Un vindecător ne recomandă: „Dacă te simți rău, ești epuizat sau ești apăsat de ceva în această viață, efectuează un singur exercițiu.”

Există uneori momente în viață când stresul și oboseala vă apasă atât de mult, încât nu aveți nici un pic de putere. Probleme la serviciu, somn insuficient, certuri acasă… Ați trecut prin astfel de situații, nu-i așa? Asta e realitatea. Dar stresul poate fi învins.

Echipa noastră vă propune o metodă de scăpa de stres cât ai clipi.

Loading...

Cum să scăpați de stres

Exercițiile fizice tratează oamenii de multe boli, iar stresul, de asemenea, este o boală. De aceea, Alexandru Drojennicov, expert în longevitate, vă propune să scăpați de stres și oboseală prin efectuarea unui singur exercițiu. Să vedem ce ne propune.

Pentru a efectua acest exercițiu este necesar să vă așezați cât mai comod: în fotoliu, pe scaun sau pe taburet. Puneți picioarele la distanța umerilor, puneți coatele pe genunchi, încheieturile relaxate. Aplecați corpul de la piept.

Cel mai important lucru în acest exercițiu este respirația. Ea trebuie să fie uniformă și adâncă. Dacă v-ați relaxat, ați luat o poziție comodă, începeți să respirați corect. Inspirați adânc, trageți abdomenul, diafragma este coborâtă, plămânii se umplu cu aer. Inspirația trebuie să vă umple deplin. Apoi expirați îndelungat.

Asta nu e tot. Ați învățat cum să respirați corect, apoi concentrați-vă asupra palmelor. Imaginați-vă că aveți între palme o minge. La inspirație apropiați mâinile de parcă ați strânge mingea, la expirare, nu mișcați mâinile.

Stați în această poziție 2-3 minute sau cât considerați necesar. Concentrați-vă asupra respirației și la rezistența mâinilor. Acest exercițiu vă va umple corpul cu energie și forțe noi, stresul și oboseala vor dispărea. Exercițiul este foarte util. Pur și simplu, efectuați-l și veți simți rezultatul.

Dacă stresul este mai vechi și mai îndelungat, Alexandru Drojennicov ne propune încă un exercițiu. Acesta vă va ajuta să scăpați atât de stres, cât și de consecințele sale negative: înțepături în inimă, ritm anormal.

Inspirați adânc pe nas, apoi acoperiți nasul și gura de parcă ați expira, dar nu scoateți aerul. Repetați această acțiune falsă de 3-4 ori. Este cel mai bun exercițiu pentru reglarea ritmului cardiac și restabilirea funcției sale.

Aceste exerciții nu necesită prea mult timp și energie. Pur și simplu trebuie să vă așezați și să vă relaxați. Nu putem să ne îngrădim în totalitate de stres, dar putem lupta cu el și să nu-l lăsăm să ne strice viața. Efectuați aceste exerciții minunate și fiți mereu sănătoși!

Loading...