Rețeta secretă a lui Chef Florin Dumitrescu de pui crocant și aromat! Se face imediat și succesul e garantat!

Chef Florin Dumitrescu a ținut un curs de gătit pentru Sorin Mihailidis, câștigătorul concursului din aplicația „Chefi la cuțite”! Așa am aflat cum se face cea mai bună rețetă de pui crocant și aromat!

Și fiindcă ne-am strecurat în bucătăria lor am descoperit și o super rețetă de pui crocant și aromat!

Loading...

Ai nevoie de câteva ingrediente simple și la îndemâna oricui:

ciocănele de pui, pulpe sau aripi

făină

boia iute

praf de usturoi

sare și piper

Cum pregătești rețeta de pui crocant și aromat? Simplu și rapid! Făina se amestecă bine de tot cu boiaua iute, pudra de usturoi, sarea și piperul. Puiul se tăvălește bine de tot în amestec și se pune la prăjit în baie de ulei.

Trucul lui chef Florin Dumitrescu? Puiul se pune în ulei atunci când acesta este încă rece. Motivul? Vom obține o carne mult mai bine pătrunsă și mai crocantă!

Poftă bună!

Când faci șnițele, în loc de pesmet, dă pieptul de pui prin asta – O să vezi de ce, e diferență mare

Când faci șnițele, în loc de pesmet, dă pieptul de pui prin asta – O să vezi de ce, e diferență mare…

Ingrediente:

600 g piept de pui

150 g parmezan ras marunt

2 oua

100 g pesmet

sare si piper, rozmarin

putin patrunjel proaspat (optional)

Cum se prepară?

Pui in crusta de parmezan – reteta simpla, delicioasa, rapida si extrem de gustoasa!

O alternativa mai rapida si mai sanatoasa la clasicul snitel – mai ales daca decizi sa il faci la cuptor in loc sa prajesti in tigaie!

Taie felii subtiri pieptul de pui. Asezoneaza fiecare bucata cu sare si piper.

Pregateste 3 vase: in unul pune parmezanul ras, in unul ouale batute si in altul pesmetul.

Toaca patrunjelul si amesteca-l cu ouale batute, impreuna cu rozmarinul.

Incinge tigaia. Da, pe rand, fiecare bucata prin: a) parmezan (scutura excesul); b) ouale batute (lasa excesul sa se curga); c) pesmet. Incinge putin ulei in tigaie. Pune 2-3 bucati de pui (nu inghesui mai multe, nu are rost.

Decat daca ai o tigaie mai mare) si lasa-le la prajit 4-5 minute. (Daca vezi ca se prajeste prea repede crusta, da focul mai mic).Intoarce pe partea cealalta, mai lasa 5 minute la prajit si scoate-le pe o farfurie.

Calciul se afla pe locul al patrulea in organism, dupa apa, grasimi si proteine. Este extrem de important, deoarece controleaza impulsurile nervoase si musculare, ritmul cardiac si secretia ori eliberarea de hormoni. Asadar, este bine sa incluzi in dieta alimente bogate in calciu.

Unul dintre alimentele care, cu siguranta, credeai ca ingrasa si pe care faceai tot posibilul sa-l elimini din meniu este parmezanul. Acesta este chiar unul dintre produsele cele mai bogate in calciu, asa ca este chiar indicat sa-l consum regulat.

Totodata, parmezanul este usor digerabil si are un continut redus de colesterol. In plus, este si bogat in retinol, riboflavina, tocoferol si niacina si are, pe langa calciu, sodiu si zinc.

Cei care tin dieta trebuie sa stie, totusi, ca 100 de grame de parmezan au 431 kcal, 28 de grame de grasimi, 4 grame de carbohidrati si 28 de grame de proteine.

Loading...